czwartek, 23 kwietnia 2015

Przepraszam was bardzo...

Hej wam...
 Słuchajcie, co do tego opowiadania to chyba jego koniec. Wiem dopiero zaczęłam i już kończę. Nie, nie do końca kończę po prostu ten blog miał być taką odskocznią od codzienności. Od tego mojego pierwszego, najukochańszego opowiadania kiedy nie mam na niego weny. Teraz już ją odzyskałam i nie zaglądam tu już prawie wcale. Będę pisała rozdziały dalej ale tylko w chwili chęci oderwania się od innych rzeczy.  Przepraszam was za to ale ja w sumie nie wyrabiam z dwoma blogami i spisem do tego. Jednak jak mówiłam nie odchodzę i pisze dalej lecz mniej i jeszcze rzadziej. Kiedy skończę tamto ff na pewno wrócę aby i to doprowadzić do ładu.

To tyle kocham was i do zobaczenia! :*

1 komentarz:

  1. To to.. smutne. :/
    Jest mi bardzo smutno i nawet wesoło, bo wiem, że i tak napiszesz tu jakiś rozdział, prawda? ❤
    No nic. Bardzo polubiłam to opowiadanie, ze względu na treść, fabułę i ogólne czynniki. Nie pozostaje mi nic jak tylko życzyć ci powodzenia z dalszym pisanie i nowej weny. Mam nadzieję, że wrócisz tu szybko i zostaniesz! ❤
    Wielbię cię po prostu ♡.♡
    Dziękuję za to co nam dałaś. Może tak niewiele ale naprawdę dużo! Będę czekać.
    Wiem, że może ci ciężko. Ja mam na głowie 4 blogi ale narazie jakoś wyrabiam. Wiesz jeszcze do końca przemyśle tę sprawę ze spisem. Na pewno dam ci znać. ❤
    Wracaj szybko!
    Pozdrawia!
    SuperHero ❤

    OdpowiedzUsuń